Rondrennen in zo'n molentje vond die van mij heel leuk ;) en ook een of andere knaagsteen viel erg in de smaak. En opzich, meer had hij niet nodig..

Ik gooide ook wat ander spul erin waar hij zich in kon verstoppen, ook leuk ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn Friedel vindt het super leuk om gewoon in mijn kamer rond te rennen. Lekker ontdekken, niet in zo'n bal, en ik hou dr dan ook wel in het oog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn hamster laat ak altijd door mijn tshirt/vest heenlopen, en dan is de uitgang de mouw. Ook vind een hamster het leuk om op de bank te lopen