Hoe zorg ik ervoor dat mijn iPhone 4 zolang mogeijk kan draaien op zijn batterij?

Momenteel gaat de batterij van mijn iPhone 4 een dag mee, bij relatief intensief gebruik

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Probeer zo min mogelijk apps aan te zetten. ( via 2x thuisknop,zie je welke. Verwijder ze uit die lijst.) door gewoon langer intedrukken. Verder wifi en 3G uitzetten. En geen spelletjes spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Berichtgeving uit zetten, Bluetooth, wifi etc. Uit, en zo min mogelijk Apps aan laten staan (zoals Ebuddy online laten staan etc.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al je push notificaties uitzetten wil ook nog wel eens werken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Raad je ook aan om er geen spelletjes op te zetten dat is ook niet goed voor je batterij, het beste is gewoon om hem zo leeg mogelijk te houden. Mijn Iphone liep snel leeg door een spelletje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erop zetten maakt niet uit als je ze maar uitzet na gebruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat dacht ik ook maar dat is dus niet zo mijn iphone liep na 4 uur leeg met Fifa spelletje terwijl ik het amper speelde nu het er af is gaat me batterij 2 dagen mee