Dat verschild per hoeveel views je hebt. Dus hoe vaak je filmpjes bekeken zijn. Hieronder zie je een schema.

Youtube’s uitbetaal schema:
$ 0.0033/1 view
$ 3/1,000 view
$33/ 10,000 views
$330/ 100,000 views
$3300/ 1,000,000 views

Video views: Youtube partners will make in the range of $2.5 to $5 per 1000 video views The most popular stars will earn $5 per 1000 views. This can really add up if you have 1 million views per video. Nigahiga for example, will earn $5000 per video they put up. This range can vary depending on number of advertising clicks.

Dat betekend dus, dat als je 1000 video views hebt, dat je rond de 2 a 5 euro er voor krijgt. Verder kun je ook meer geld verdienen als er op de advertenties wordt geklikt. Tegenwoordig zijn er geen sterren meer om te geven, dus ik denk dat je ook geld kunt verdienen met de hoeveelheid duimpjes.

Channel views: A youtube partner will make $.01 per channel view. If a channel has 1,000,000 channel views, the person will make $10,000.

Ook krijg je geld voor de hoeveelheid pagina views. Dus het ligt eraan hoevaak alles bekeken wordt!