Hallo, Ik heb binnenkort een debat moet het nog voorbereiden maar hebben jullie tips,opmerkingen? Ik ben D66, en gaat over veiligheid(eigenrichting)

Wat tips etc voor het debat Miss goeie argumenten etc
Ben er jammer genoeg f*k*ng zenuwachtig voor

Alvast bedankt;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Joh, niet zenuwachtig zijn. Je heb nog voorbereidingstijd om voors en tegens te zoeken. En hoelang moet je praten? 5 minuten?

De antwoorden liggen onder handbereik.
Zoek de sites van de andere partijen op en je hebt voldoende gespreksstof. Kijk wat hun standpunt is over veiligheid, en verwerk dat in je redenering. Gaat lukken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon flink oefenen, en voor groepen mensen je betoog oefenen. Wat heeft veiligheid met eigenrichting te maken volgens jou? Als iedereen aan eigenrichting zou doen zou het veiliger worden ofzo?:S