Waar zie je hoeveel punten je voor een vraag krijgt?

Ik snap niet echt waar je kan zien hoeveel punten je hebt bij GV,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Dat kan je hier zien :

http://www.goeievraag.nl/help/punten

Toegevoegd na 1 minuut:
Excuus, hier staat hoeveel punten je krijgt voor iets.

Als je inlogt zie je aan de rechterkant van je scherm je gebruikersnaam + het aantal punten en je niveau
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je het ook voor de iPod touch
Aan de rechterkant zie je je gebruikersnaam en het aantal punten.

Als je op 'mijn pagina' (helemaal bovenaan) klikt en dan naar beneden scrollt zie je je punthistorie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de iPod Touch: via de mobiele site op Safari ( http://m.goeievraag.nl )
- Scroll helemaal naar beneden.
- Hier staat Home | Vraag | (jouw username)
- klik hier op en je ziet je persoonlijke pagina
- helemaal onderaan staan de statistieken van punten en dergelijke te lezen.

Hoe het moet via de iPhone app weet ik niet, want die gebruik ik niet. De mobiele website heeft veel meer functies en is duidelijker vind ik.