Wat is ... Zie beschrijving

Nu in de mode dus de voorjaarscollectie / zomer
Voor jongen van ong12-13 jaar
Alvast bedankt
Bijv schoenen <<<< t-shirts broeken

Ps kom niet aan met zeeman en dat soort dingen dat is leuk voor rompertjes van babys

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

De lage schoenen van Vans zijn nu heel erg in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Coolcat, haal ik de meeste kleren vandaan en ik ben 13 ( bijna 14)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar Azurro kids op de
pc hooftstraat, daar zijn merkkleren, en qua schoenen zijn vans nu in en D&G schoenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Coolcat, h&m, vooral (hippe ruit bijv) overhemdjes op een donkere jeans doen het goed. Jack & Jones, flyer en men at work zijn toppie winkels, moet je alleen iets meer te besteden hebben. succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleding: Zara Schoenen: Vans!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gstar chasin jacknjones etc voor tshirt en broek.
Voor schoenen britisch knights :)