Is het erg als je een meisje haar msn vraagt of denken ze dan vanalles

Gewoon een meisje dat ik ken van school maar daar niet mee praat op school ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Nee dat is niet erg je kan iemand toch gewoon aardig vinden dan kan je heus haar msn vragen en als ze er allemaal dingen bij gaan verzinnen dan moet je er niks van aantrekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

nee dat is niet erg hoor,
gewoon vragen. tegenwoordig is daar niks raars aan
13 jaar geleden
Nee dat is niet raar, wat ik deed om aan die jongens msn te komen was mijn agenda rond geven en iedereen zijn contacten erin schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anders kun je gewoon met haar over iets gaan praten en als de bel gaat zeg je gewoon o we moeten weg mr wat isjou msn ook alweer zoiets gewoon tijdens een gesprek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou eerst maar eens normaal met haar gaan praten... Anders is t een beetje vaag.