Dat is een jongen die er goed uitziet, leuke kleren, altijd goed verzorgd. en hij weet ook dat hij er goed uitziet, is een beetje arrogant, heeft altijd de meiden om zich heen, vaak een ''overzelfverzekerd'' uiterlijk, en een broek op de enkels.( broek op de enkels is overigens niet altijd zo)

Toegevoegd na 4 minuten:
bijna vergeten: hij spreekt vaak met een ''Gangster'' Dialect, en spreekt anderen aan met ''baas'' of ''chica'' etc. ook gebruikt hij engels-nederlandse zinnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Is dat niet hetzelfde als een beautykees ? Een mooie Hollander ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol, beautykees :P
Ook de thema-avond aan het kijken? :)

Een mooiboy is een "mooie jongen", een hippe vent die zichzelf erg stoer vindt en met zijn gedrag en uiterlijk veel indruk op meisjes maakt.

In de link hieronder vind je een handleiding, wel met een knipoog.. ;)

Toegevoegd na 5 minuten:
Link is ook gedateerd, zie nu dat ze t over jumpen hebben... :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, loverboys...(ik weet niet of je dat ermee bedoelt maja)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die, daar werden ze door mensen op straat getypeerd als mooiboys.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, daar heb ik het van
Een mooie jongen, het woord zegt t zelf al
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een soort van justin bieber maar dan in Nederland!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een jongen die iets te druk bezig is met zijn looks. Ookwel metroman genoemd