FM ethernet kanalen (kavels) worden geveild eens in de zoveel tijd! Als er dus 1 vrij komt of ze gaan herschikken, dan gaat iedereen weer meebieden in de veiling! Je hebt echt miljoenen nodig om daar tussen te komen! En een kavel is maar voor een aantal jaar. Zo uit mijn hoofd 4 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FM kavel landelijk kost 25 mil voor ongeclusterd en is gratis voor een thema zender (jazz of klassiek). Nog los van de exploitatiekosten (zender, studio, BUMA etc).

Lokale Fm frequenties zijn niet te koop. Regio zenders wel, maken heel veel verlies, vandaar.