Niet want dat kan niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn weten is je kleur ogen gewoon erfelijk bepaald en kan je niet op een manier natuurlijk lichte ogen krijgen.
Wel kan je kleurlenzen kopen, maar dat is niet wat jij bedoeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat niet.

Je kan de kleur van je ogen niet veranderen door veel worteltjes, spinazie of vergeet-me-nietjes te eten.

De oogkleur is namelijk genetisch bepaald. Verschillende genen regelen de kleuraanmaak in de iris, de gekleurde zone rond de pupil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige dat je ogen iets anders van kleur kan lijken, is kleurlenzen of bepaalde kleuren makeup. Door sommige oogmakeup versterkt je bijvoorbeeld het blauw in je ogen.
13 jaar geleden
Je kunt wel lenzen bestellen met de tofste kleuren. Maar je kunt het niet blijvend veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt naar amerika gaan. Daar hebben ze een lenzen operatie heeft een nicht van mij ook gedaan. Ze heeft in haar iris een soort van tatoo laten maken het is als het ware iets met inkt. En je kunt kiezen welke kleur e maar wil en resultaat was echt prachtiggg wel heel duur en pijnlijk. Je kunt er blind van worden