Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Niet want dat kan niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn weten is je kleur ogen gewoon erfelijk bepaald en kan je niet op een manier natuurlijk lichte ogen krijgen.
Wel kan je kleurlenzen kopen, maar dat is niet wat jij bedoeld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat niet.

Je kan de kleur van je ogen niet veranderen door veel worteltjes, spinazie of vergeet-me-nietjes te eten.

De oogkleur is namelijk genetisch bepaald. Verschillende genen regelen de kleuraanmaak in de iris, de gekleurde zone rond de pupil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige dat je ogen iets anders van kleur kan lijken, is kleurlenzen of bepaalde kleuren makeup. Door sommige oogmakeup versterkt je bijvoorbeeld het blauw in je ogen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Je kunt wel lenzen bestellen met de tofste kleuren. Maar je kunt het niet blijvend veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt naar amerika gaan. Daar hebben ze een lenzen operatie heeft een nicht van mij ook gedaan. Ze heeft in haar iris een soort van tatoo laten maken het is als het ware iets met inkt. En je kunt kiezen welke kleur e maar wil en resultaat was echt prachtiggg wel heel duur en pijnlijk. Je kunt er blind van worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding