mijn ipod touch gaat steeds uit en niet meer aan!

ik druk dat op het bovenste knopje om hem even in 'standby' te zetten en dan wil ik hem 5 minuten later weer ontgrendelen maar dan doet die helemaal niks meer! moet dan 10 seconden 2 knopjes tegelijk indrukken en dan gaat die weer opstarten! ik vind het super vervelend en ik hoop dat iemand me kan helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ik zal het laten maken of een nieuwe kopen.
Als je een nieuwe koopt let er wel op dat je geen slachtoffer word van oplichters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik een 2dehandse ipod nemen.
Een iphone is ook een aanrader
Herstel hem eens in iTunes, lijkt mij dat er iets fout zit in het iOS van je iPod. Mocht het dan nog voorkomen, dan inderdaad laten repareren of vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Effe resetten is een optie