Jailbreak weg...

Ik wil mn jailbreak weg hebben want ik geef deze weg aan mn vader.Is het ook goed als ik alleen cydia en alles wat ik erbij heb gedownload gewoon verwijder.Of moet je persee een restore doen heb begrepen dat daar een lang verhaal aan zit en dan mensen er problemen mee hebben help?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb trouwens een iphone 3gs

Antwoorden (3)

Om alles weg te halrn wat je met je jailbreak heb gedaan

Itunes-herstel iphone-nieuwste ios erop-klaar maar al je overige apps +contacten zijn ook weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aansluiten op iTunes.
Dan herstellen en daarna een reservekopie weer op je iPhone zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aansluiten op itunes klik op shift restore dan de ios die je op je iphone wil hebben selecteren