Wat moet je doen als het touwtje van je tampon breekt en je krijgt em er niet uit?

Ik heb dit niet hoor! Maar het lijkt me zooo eng.. Ik weet wel dat je dan naar de dokter moet, maar is er geen andere oplossing? Iets wat je gewoon zelf kan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (2)

Ik controleer altijd het touwtje van te voren. Als je dat doet is de kans vrij klein dat het touwtje breekt.. Anders heel hard persen en vervolgens eruit pakken.. En als dat niet lukt naar de dokter en hem/haar de tampon laten verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In al die 25 jaren dat ik die dingen gebruik, is het werkelijk nog nooit gebeurd dat het touwtje brak. Dus ben daar maar niet al te bang voor.

Ooit ben ik wel eens het touwtje kwijtgeraakt. Dan wacht je wat langer en pers je hem er zo ver mogelijk uit. Hij komt dan een heel eind naar voren. Dan een beetje grabbelen en je kunt hem zo tussen duim en wijsvinger pakken.