Nachtmerrie

Ik had laatst een nachtmerrie alleen wou ik me ogen open doen. Alleen toen ging die pas na een paar minuten open, hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je een slaapverlamming gehad, zeker als je je bewust was dat je wakker bent. Jij kreeg het alleen in de tegenovergestelde vorm. Voelde je aanwezigheid in de ruimte waar je was? Lees deze bron even door.