hallo ik ben een nederlander en woon in het buiteland ik wil weten hoe of wat en ik te werk moet zonder veel geld. en niemand met een verblijf plaats

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snap je hem zelf ? Ik kan er geen touw aan vastknopen....
itsme
13 jaar geleden
wil je werken zonder veel geld... en je wil geen verblijfplaats...
hmmm
klinkt als niet logisch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of hij wil terug naar Nederland terwijl hij geen geld heeft en geen plaats om te verblijven - dat gaat heel, heel moeilijk worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een Koeterwaal denk ik.

Antwoorden (2)

Remigratie naar Nederland valt niet mee ; Nederland zit zogezegd niet op in het buitenland niet geslaagde repatrianten te wachten. Voornamelijk interessant is of je een beetje geld meebrengt - en dat blijkt niet uit je vraagstelling.

In de link een uitgebreid artikel over hoe je je terugkeer het beste kunt aanpakken. Op de site vind je via links nog meer artikelen. Alles bij elkaar te veel om hier te quoten, maar overal blijkt duidelijk uit dat remigreren een stuk moeilijker is dan emigreren. Vooral als je hier eigenlijk 'niks bij te dragen hebt'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet zeker of dit nu een antwoord op de vraag is, maar het zijn wel hele handige links!
Als je gratis wilt overnachten waar ter wereld dan ook, kun je naar http://www.couchsurfing.org/
Voor de rest is je vraag wat onduidelijk.