Click and buy oplichters ?

Mijn apple acount is gekoppelt met n click and buy account ofzo. En omdat ik n keer iets kocht van €0'75 cent en ze het niet af hebben kunnen schrijven omdat ik was overgestapt naar een nieuwe bsnk krijg ik ineens een brief thuis waarbij ik ineens €37,50 moet betalen aan hun. Ik doe dit echt niet en heb dus gebeld en geëmalt maar ze rrageren nergens op. Heb ook op internet veel dezelfde soort klachten gehoord over clickandbuy, iemand hier mee ervaring

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Nee ik heb er juist goede ervaring mee! Wel raar dat je dat bedrag moet betalen.. Heb je je wijziging doorgegeven? Misdchien heb je eat asn deze links.. Bellen gaat ook sneller, het nummer is 0900- 777 333 0

Ik hoop dat het lukt! Succes..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Click n buy staan bekend om hun oplichterij en ik was nog net optijd met het annuleren van mijn registratie want zag via google een hoop geklaag. Tros Radar Forum biedt overigens een hoop informatie.