Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Click and buy oplichters ?

Mijn apple acount is gekoppelt met n click and buy account ofzo. En omdat ik n keer iets kocht van €0'75 cent en ze het niet af hebben kunnen schrijven omdat ik was overgestapt naar een nieuwe bsnk krijg ik ineens een brief thuis waarbij ik ineens €37,50 moet betalen aan hun. Ik doe dit echt niet en heb dus gebeld en geëmalt maar ze rrageren nergens op. Heb ook op internet veel dezelfde soort klachten gehoord over clickandbuy, iemand hier mee ervaring

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
536

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee ik heb er juist goede ervaring mee! Wel raar dat je dat bedrag moet betalen.. Heb je je wijziging doorgegeven? Misdchien heb je eat asn deze links.. Bellen gaat ook sneller, het nummer is 0900- 777 333 0

Ik hoop dat het lukt! Succes..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Click n buy staan bekend om hun oplichterij en ik was nog net optijd met het annuleren van mijn registratie want zag via google een hoop geklaag. Tros Radar Forum biedt overigens een hoop informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding