Ja zeker!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier een voorbeeld op een site; http://www.muiswerk.nl/WRDNBOEK/VOORZETS.HTM
Ja, als je het niet zeker weet gebruik je "de kast", dus "van de kast" kan. Ook over de kast, onder de kast etc. Allemaal voorzetsels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Alles waar je de kast achter kan zetten en het klopt is een voorzetsel. Aan de kast, op de kast, van de kast, naar de kast, voor de kast, enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik de hulpwoorden:de kast en de vakantie (bv. Van de kast, op de kast, over de kast. Tijdens de vakantie enz.) heel handig!! ;)