Hoeveel geld doneert Nederland aan andere landen in nood?

Ik ben op zoek naar wat informatie over hoeveel geld Nederland doneert aan andere landen die op dat moment het geld goed kunnen gebruiken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik ben voor je gaan zoeken maar exacte bedragen zijn lastig te vinden. Wel kan ik je site van de rijksoverheid aanraden (zie bron).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aan onvoorziene noodhulp zoals naar Japan is elke keer anders, hangt af van de ernst van de ramp, maar als je dat niet meerekent geeft Nederland 0,8% van haar BNP aan ontwikkelingshulp.