Buddha to buddha armband hoe weet ik of het echt is

Zelfs bij nep armbanden staat er het juiste teken in de echte kosten €600 nep heb je al voor€30,-

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
10.3K

Antwoorden (1)

Dat is heel simpel. Als je overal die armbanden te koop ziet staan voor 500-600 Euro, dan kun je er vanuit gaan, dat je voor zo'n prijs ook iets krijgt als garantie of echtheidscertificaat.

Zodra je ze 20 keer zo goedkoop ziet, weet je direct dat je met nep te maken hebt, of dat er iets anders niet klopt. Want iets dat een gangbare prijs heeft van 600 Euro kun je nooit voor 30 Euro kopen. Als je alleen maar je gezonde verstand gebruikt, dan weet je dat je een nieuwe, goede TV ook niet voor 30 Euro kunt kopen.

De enige mogelijkheid tot twijfel zou kunnen zijn, als je zo'n armband voor 300 of 400 Euro te koop ziet staan. Dan is het zaak om heel goed te onderzoeken, of het wel een echte is, en je niet wordt bedrogen.

De beste regel om je niet te laten beduvelen is "als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het meestal ook niet waar".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze voor €30 worden aangeboden snap ik dat hij nep is maar wat als hij nep en dan voor €400 worden verkocht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ik schreef: dan moet je het heel goed onderzoeken.
B.v. hoe betrouwbaar de verkoper of winkel is. Of nagaan hoe die winkel aan die armband komt, en kijken of de importeur of groothandel te vertrouwen is. Voor zo veel geld, is dat de moeite best waard.