bij welk abonnement is de samsung galaxy het goedkoopst?

Ik wil een abonnement met internet en belminuten/smsjes maakt ne niet uit maar wel dat er belminuten/smsjes bij zitten.

Graag antwoorden bij welke provider en hoe duur hij per maand is.

En ik wil graag dat de kosten weten hoe duur het is om je mobiel te kopen (volgens mijn moed je tog nog een bedrag bij geven om je mobiel te kopen)(en dat ook zo goedkoop mogelijk.

sorry voor al die voorkeuren.

Maar tog alvast bedankt Danny Koning.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

ik denk dat je de galaxy s bedoelt.

Als je wil kan je een 2e handse op marktplaats kopen dit kost je 250 euro. dan neem je een simonly abbo van bijvoorbeeld ben.nl dit kost je dan 12 euro per maand met onbeperkt internet en 250 sms/ belminuten.
Dit is veel goedkoper dan een abbo van bijvoorbeeld vodafone.