Hoe kan je, je Iphone 3 sneller maken? App's verwijderen?

Mijn Iphone is best langzaam en crasht heel vaak en is ook tweedehands maar hoe kan ik het dan verbeteren?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Alles blijft openstaan als je iets opent,alles afsluiten door twee keer op knop voorop te duwen en dan lang op een icoon die verschijnt en dan op minnetjes duwen alles afsluiten....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik ook iPhone doe maar wat ik schreef ,of wist je dat al twee keer duwen op knop beneden en dan lang op 1 van de iconen die verschijnen en dan alles wissen door op de minnetjes te duwen....
Je vraag is indien je veel apps hebt of die. Er trager van wordt ja ,zorg ook dat je de juiste update hebt ,gooi apps die je niet gebruikt evt weg sluit alles wat je niet gebruikt af , kijk bij instel Wat ook helpt soms App. Er uit en weer terug !en natuurlijk uitzetten en dan weer aan ,succes