Nee het is gratis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De aanschaf van de app is voor de Iphone €0,79. Voor de BlackBerry is dit volgens mij gratis.

De berichten die daarna verstuurd en ontvangen worden zijn gratis voor beide smartphones.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat de laatste zei en mijn eigen mening
Whatsapp is heel onhandig je kan dan wel gratis sms'en als je internet toegang hebt ik heb zelf prepaid dus voor mij geen enkele zin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whatsapp is het 1e jaar gratis en kost daarna 79 dollarcent per jaar. De berichten versturen zijn gratis al moet je wel internet hebben uiteraard. Whatsapp verbruikt met tekst berichten weinig data. Als je de hele dag berichten stuurt verbruik je misschien 30MB per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de iPhone kost het 79 cent en voor de Samsung, Nokia en Blackberry is whatsapp gratis.