Kan ik iPod spelletjes op mijn iPad zetten?

Hallo, ik ben van plan een iPad 2 te gaan kopen. Ik heb nu nog een iPod. Ik heb best veel spelletjes gekocht. Kan ik deze spelletjes op m'n iPad zetten? Ik heb bijvoorbeeld fruit ninja, maar op de iPad heb je fruit ninja HD... Is dat dezelfde of moet je die apart kopen?? Ik hoop van niet! Bedankt !!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Je kunt ze gewoon op je iPad zetten,alleen dan zullen de iPhone/iPod only spellen wel iets minder scherp zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt een iPod versie ook gewoon op de iPad zetten. Inloggen op je iTunes account, en alle gekochte spellen kun je zo opnieuw downloaden, zonder extra kosten.
Een speciale iPad versie ziet er wat mooier uit, maar de iPod versie werkt ook gewoon hoor :)