Wie heeft het spel homefront en kan mij zeggen of het de moeite waard is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het is egt de moeite waard, het heeft een goede verhaallijn en online is het heel grafisch!!!
Dus ik zou zeggen kopen!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Online is het heel grafisch?

Andere antwoorden (3)

Ik zou het zeker niet doen. Het lijkt wel of ik een PlayStation 1 spel aan het spelen ben. De graphics zijn werkelijk waar belachelijk slecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
graphics is niet het enige in een spel hoor.
Singleplayer nee, multiplayer, koop bad company 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De singleplayer duurt 4 - 5 uur, wat heel kort is. Online is het een kopie van Call of Duty en bied het weinig vernieuwends. En als het je boeit, de graphics zien er uit als een spel van 5 jaar geleden. Ik heb hem gelijk ingeruild, viel me zwaaaar tegen.