Weet er iemand nog namen voor doodle jump zodat je een andere avatar of level krijgt?

De namen zoals: klak ooga indian bunny eb hop creeps creepy holiday en snow ken ik al. Weet er iemand nog andere? Op internet vind ik alleen maar deze.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Bedoel jee een spel? Dam heb je op de ipod of iphone mega junp en hop doodle jump
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het beginscherm zie je onderaan iets zwarts, daar kun je uit veel levels kiezen