Drugsgebruik

Ik heb vannacht een beetje speed op, ik heb om ong 3u laatste keer gedaan, maar nu ljg ik al meer dan een uur vrij nuchter in bed met flinke hartkloppingen, ik heb overal kippenvel , voelt opzich aangenaam maar mijn hartritme beangstigt me, ik heb wel vaker amfetamind gebruikg maar kan me niet herrineren dat de hartkloppingen zo ernstig wAren, ik zou graag ecen horen dat het niet ernstig is op de lange termijn zodat ik nu lekker kan slapen , bij voorbaat dank!

Toegevoegd na 2 uur:
dankje ofcors, wou ik ff horen. Voor de anderen, ik was echt ff niet lekker zou je wel moeten kunnen begrijpen als je die tekst leest. Stelletje idioten die dan opschrijven dat ik dood ga

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je slecht nieuwshebt aub paz over 12 u melden:p
Kimath
13 jaar geleden
In elk geval niet weer doen dus.

Het beste antwoord

Je moet je niet zo druk maken. Het beste is om niet in bed te gaan liggen. Je moet zorgen dat je een beetje afleiding hebt. Bv rustig een filmpje kijken. Nu ga je op je ademhaling letten daardoor ga je verkeerd ademen. Blijf lekker rustig. Het klinkt gek maar je kan er beter van genieten, dan je eigen verzetten. Alles komt goed man.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De volgende keer heb je grote kans op een hartstilstand, hoop dat je goed aan het zweten bent van de angst zodat je het nooit meer doet!

Ik ben werkzaam in de verslavingszorg en zie zoveel ellende!
Je bent juist een kerel als je niet gebruikt maar wel net zo uit je dak kan gaan met feestjes.

Wees verstandig!

Groetjes van een hulpverlener
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je lichaam vecht om het medicijn eruit te halen wat heel pijlijk of heel vermoeiend kan zijn of in jou geval hardkloppingen als ik jou was zou ik heel snel stoppen voor dat je lichaam er helemaal aan kapot gaat