Als je er een internet abonnement bij afsluit, kun je direct gaan pingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fout, je moet ook een blackberry abbonoment hebben, PLUS daar over weer normaal internet. daarna moet je nog wachten op je provider en dan kan je pingen.
Volgens mij niet, je ping moet eerst geactiveerd worden door je provider!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je eerst die app-downloaden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeft niet altijd, hij heeft op over blackberry's algemeen en sommige(Bold, Torch) hebben het er gelijk op (de app)
Ja tuurlijk maar je moet het wel eerst via je telefoon douwnlooden wat maar 1min duurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Hij heeft het over de blackberry's in algemeen en je weet dus niet welke blackberry bij de bold krijg je ping messenger er gratis bij (de app)
Ja, aan de verkopers vragen of ze alles willen activeren en instaleren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb op zondag mijn abonnement afgesloten en kon echt pas op maandag pingen, dus vraag dit even goed na bij de winkel