Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan het dat je haar kleur ineens kan veranderen, van bijvoorbeeld donkerblond naar witblond(en daarmee bedoel ik niet grijs) ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dit is in een natuurlijk proces niet mogelijk.

Het zou wel kunnen door afweikingen, maar eerder van licht naar donker, dan andersom.

De reden waarom het niet kan, is omdat je DNA al vast staat en dat niet plotseling gaat veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zon kan je haar wel blonder maken. Maar t gaat dan wel maar om nuanceverschul. Het is niet zo dat je haar ineens een paar tinten lichter is hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is wel degelijk mogelijk omdat plus minus om de 7 jaar je haar veranderd.. Ook kan het veranderen door je hormoon huishouding door bijv puberteit, zwangerschap, overgang etc. (* voor de mensen hierboven (Als het niet zou kunnen hoe verklaar je dan dat kinderen 9 van de 10 keer geboren worden met een andere kleur haar dan dat ze hebben als ze ouder zijn)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je genen zijn vanaf de bevruchting vastgesteld en is dus onmogelijk dat het nog op een natuurlijke manier word veranderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net na m'n 50e (1 1/2jaar geleden) werd m'n uitgroei hoogblond. Niet meer lichtbruin - eigen haarkleur en niet meer grijs - wat ik al aardig was. Nu dus al 1 1/2 jaar m'n haar niet meer geverfd! En egaal zeer licht blond. Hoe het kan geen idee. Dat het kan weet ik wel zeker.
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding