Mag je de telegraaf die bij de McDonald's ligt meenemen of is de krant er alleen om te lezen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.4K

Het beste antwoord

Bij de Mac drive krijg je ze mee je mag een krant mee nemen als je wat bestelt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
nog nooit meegemaakt dat ze me een krant aanboden bij de drive.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet je na vragen ga der wel eens langs voor werk vraag ik na krantje als ze h noghebben krijg ik der een
Bij de mac in holten(A1) liggen ze zelfs bij het raam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is dan zeker de Spits of de Metro of zo'n ander gratis krantje? De Televaag kan ik me alleen voorstellen als ze toevallig een weggeefactie hebben, ik moet er wel eens een weigeren bij de supermarkt als ik 50 euro uitgegeven heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee echt de telegraaf! Staat er igg boven!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top antwoord, badankt!

Andere antwoorden (6)

McDonalds heeft die krant gekocht. Jij mag hem dus niet meenemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat als er maar een of twee kranten liggen dat je er vanuit kunt gaan dat je niet de enige bent die de krant wil gaan lezen.
Nee !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er liggen er wel een stuk of 30 gok ik. En aan het eind van de dag als ik wel eens bij de Mac ben zie ik ze niet meer..
De kranten liggen er 'ter inzage' als service, om te lezen. En sus niet om mee te nemen. Zie ook cafe's en koffie/lunchzaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps, wij nemen hem altijd mee...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Erg hè, ik ook...
De krant mag u in de Mac lezen. Meenemen valt juridisch gezien onder diefstal. Als u aan het eind van de dag in het restaurant komt, kunt u natuurlijk wel vragen, of ze de krant nog nodig hebben. Echter met ongevraagd meenemen neemt u een risico.
13 jaar geleden
moet je gewoon vragen. ik werk zelf bij de mac en we zijn ze liever allemaal zo snel mogelijk kwijt, en op het einde van de dag worden er stapels weggegooid dus is ook jammer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De krant die in McDonald's aanwezig zijn, zijn er om meegenomen te worden. Deze worden per dag geleverd door bijvoorbeeld de telegraaf.

U kunt aan het personeel vragen of er nog kranten aanwezig zijn, bijvoorbeeld als u door de drive rijdt. Echter op drukken uren zeggen ze vaak nee omdat ze niet de tijd hebben om voor u te lopen.

Wat McDonald's wel hanteert is per "familie" 1 krant. U mag dus niet allen 1tje meenemen.

Hoe weet ik dit? Gewerkt bij McDonald's.

Toegevoegd na 4 minuten:
Tevens erg vervelend als mensen dan gaan zeggen weet u het zeker enz. Als u een krant wilt stap dan even uit de auto, is wel zo gezond na dat ongezonde eten wat u haalt. Ziet u ze binnen dan niet liggen ga er dan maar van uit dat ze niet meer aanwezig zijn.