Het bestand opslaan als PDF. Bijvoorbeeld in word naar opslaan als gaan, kan je onderin in de keuze balk PDF aanklikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een pdfprinter.

Dat is een programaatje dat je als ene soort extra virtuele printer installeert. Daarna kan je vanuit je toepassing (b.v Word) deze net als een gewone printer gebruiken.

Je print dan als het ware naar PDF.

Op internet kan je verschillende van deze programmatjes vinden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Bijvoorbeeld:
http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast de overige antwoorden die ook geheel juist zijn kan je ook bv. Adobe Acrobat X Standard gebruiken.

The .PDF file type is primarily associated with 'Acrobat' by Adobe Systems Incorporated.