wat zit er in uierzalf of wijnazijn dat het je zo bruin maakt?

iemand stelde een vraag over snel bruin worden.
als antw kreeg diegene o.a. te lezen, dat uierzalf en wijnazijn heel goed werken, dat je er poepie bruin van wordt.
maar wat zit er dan in wat je zo bruin maakt.
dat houdt me nu al een dag bezig....
iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik denk net als met water (als je hebt gezwommen wordt je ook sneller bruin) de weerkaatsing van de zon door de zalf of het azijn.