Informatie over Almelo de Riet

Ik heb voor een project voor Aardrijkskunde informatie nodig over de wijk 'de Riet' in Almelo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Je kunt eens flink googelen of er op internet wat te vinden is, of langs gaan bij de gemeente met de vraag of ze daar informatie hebben over de wijk, of eens kijken op onderstaande website www.watwaswaar.nl (daar vind je allerlei kaarten van wat er vroeger was waar nu 'de Riet' is). Verder kun je op www.funda.nl rondsnuffelen wat voor huizen er staan. Daar vind je ook informatie over de bewoners van de wijk via de knop 'bekijk de buurtinformatie'. Van daaruit kun je doorklikken naar leuke tabelletjes en grafiekjes, zie onderstaand voorbeeld.

Op de website www.ruimtelijkeplannen.nl kun je zien wat er nog aan bestemmingsplannen ter inzage liggen voor deze wijk.