Hoe moet je feestje geven?

Ik heb met mijn vriendin 8 april al 1 jaar hoe moet ik dat vieren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Een romantisch weekendje weg. Maak een ketting, ring of armband met gravering er in.
Combineer het hotel met een relax arrangement bij een plek als de Zwaluwhoeve.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt wel een beetje aan de leeftijd. Ik denk dat de vraagsteller nog erg jong is.
Kimath
13 jaar geleden
owja, dan wil dit natuurlijk niet zo makkelijk :P
De vraag is natuurlijk: Hoe kan ik dat vieren, want niets moet natuurlijk.
Maar erg leuk dat je daar aan denkt!
Wat ideetjes:
Geef haar 1 roos. met een kaartje eraan, schrijf er wat liefs op.
Misschien kunnen jullie samen naar een eetcafe, een hapje eten en dan naar de bioscoop.
Of: Maar er een gezellige avond van op jouw kamer, kaarsjes, hapje, drankje erbij.
Of ga een dagje samen met de trein weg. Bezoek een leuke stad en eet daarna een hapje.
Kies maar.
Succes en veel plezier!
Groet van Bessy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uiteten en een kado voor dr kopen :)