Hoe stel je een achtergrond in bij goeie vraag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet via de computer inloggen om je foto te kunnen aanpassen.

Antwoorden (2)

Die mogelijkheid is er niet. Het enige wat je kan veranderen is de afbeelding bij jouw profiel. Die kan je aanpassen bij de Instellingen (zie in de blauwe balk bovenaan).
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thxxx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel via de site, niet via app, die afbeelding veranderen.
deze optie is er niet, je kan hooguit wat veranderen aan de kleuren van je beeldscherm, maar that's it....

:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel profiel foto wat jij ook heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aha, dat rare blaag me hoop ik toch niet?? :OP dan moet je helemaal naar boven bij instellingen, en daar kan je je profiel foto wijzigen.