Na hoeveel dagen krijg je je pakketje als je het online bestelt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Hangt er vanaf wat voor pakketje. Als het groot is, duurt het een paar dagen, maar dingen als DVD's zijn tegenwoordig de volgende dag al binnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt er ook aan bij welk bedrijf je het besteld hebt .
als je bijvoorbeeld kleren bij zalando besteld krijg je het binnen 3 dagen gestuurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En t ligt eraan of het op voorraad is, maar bij de meeste bedrijven is het ongeveer 2/3 dagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het komt de 1e werkdag nadat het bedrijf het verstuurd heeft aan bij normale paketpost