moet ik na het einde van mijn alimentatieverplichtingen studiefinanciering betalen of is dat vrijwillig wie heeft hier antwoord op

moet ik als mijn kind 21 jaar is geworden dan verplicht studiefinanciering betalen of niet ik ben gescheiden vader en betaal nu alimentatie aan mijn kind ik ben het nu niet verplicht om het te betalen omdat ik nu alimentatie betaal rechtstreeks aan mijn kind en is studiefinanciering aftrekbaar van de belasting wie kan mij hier bij helpen of weet antwoord daarop

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ouders hoeven de aanbevolen bedrag studiefinanciering niet te geven aan hun kinderen, dit weet ik door eigen ervaring. Het ligt een beetje aan je eigen financiële situatie of je dit wel of niet wilt doen.

Toegevoegd na 1 uur:
Dat gezegd hebbend, ik weet niet hoe de covenant tussen jou en je ex-vrouw is. Staat er iets in over betalen van de studie van je kind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zover dat ik weet van niet ik heb helemaal geen contact met my ex gelukkig maar nu weet ik iets meer je krijgt daar byna nergens antwoordt hier op