Bestaan er vragen waar geen antwoord op is?

Iedere vraag heeft toch zijn eigen antwoord? Of niet? Wat is het probleem op sommige antwoorden? Willen de mensen de antwoorden gewoon niet aannemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat komt er na de dood? Wat komt na het helal?;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom heeft een 24 uur per dag open tankstation een slot op de deur?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat veel van die tankstations 1 januari dicht zijn.

Antwoorden (4)

Dat heet een retorische vraag.. Als je aan iemand die slaapt vraagt of hij slaapt dan is daar geen antwoord op;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neej, een retorische vraag is een vraag waar je geen antwoord op hoeft omdat het antwoord niet relevant of al wel duidelijk is.
Ben je gek geworden?
Dat soort...
Uiteraard zijn er vragen waar geen antwoord op is. Niemand weet bvb. hoe oneindig groot het hemelruim is. Of wat er gebeurd als je dood bent. Sommigen hebben daar wel een theorie over, maar zeker kan niemand het weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet elke vraag heeft een feitelijk antwoord. Sommige vragen kunnen alleen beantwoord worden met meningen zoals geloof, de hemel en het heelal. Je kunt een antwoord geven maar dit hoeft nog geen antwoord te zijn voor de ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die zijn er . Neem maar jouw eigen vraag . Die luidt: vragen waar geen antwoord op is . En daaronde schrijf je weer :Wat is het probleem op sommige antwoorden .Je vraagt twee verschillende slecht geformuleerde dingen .Hoe moet en kan ik daar nou op antworrden ?