Tv kijken/ terug kijken

Weet iemand een goeie app om via internet(wifi/3g) tv te kijken, of terug te kijken? Een beetje zoals uitzending gemist maar dan voor andere zenders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Die is er helaas niet. Je kunt ook niet via internet kijken, want de iPhone heeft al die software niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rtl gemist?? Programma gemist?? Heel makkelijk via google te vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een iphone?
Op de iPhone heb ik een app "gemist".

Toegevoegd na 21 uur:
Uitzending gemist heet hij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nettv...mylocaltv....