Hoe kan ik m'n blauwe ogen nog war meer effect geven ,met welke kleuren enzo ?

Ik hou best veel van make-up
Maar ik heb blauwe ogen en ik gebruik best donkere eyeliners enzo
Maar ik wil het nog iets mooier en professioneler maken maar hoe ?
Kan je ook met een kwastje je eyeliner iets vervagen ofzo ?
En ik wil er het liefst niet al te veel geld aan besteden. Kan iemand me wat tips geven ?
Dankjewel dikke kus van mij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Bij blauwe ogen staan grijs, paars en oranje-achtige tinten mooi. Oranje hoeft niet meteen knaloranje te zijn, koperkleurige bruintinten of zacht oranjeroze is wat minder heftig.
In de link hieronder staan een aantal tips voor mensen met blauwe ogen. In ieder geval is blauwe oogschaduw "verboden"!

De make-up van de Hema is niet duur en blijft prima zitten. Als je er iets meer aan uit wil geven is die van Rimmel en BeYu (Douglas) heel fijn.