De antwoord is simpel. Gewoon bij stof weg houden..

Om dit te doen kan je hem in een afgesloten kast bewaren en als je hem niet gebruikt een plastic hoesje erom heen doen. Dan weet je zeker dat er geen stof bij kan.

Let wel op een ps3 die aanstaat nooit op een tapijt houden of met de hoes er om heen houden. Dit is slecht voor de ventilatie ervan en hij kan ook overhit raken..