Heeft er iemand ervaring met valdispert tegen stress/zenuwen?

Ik denk erover om dat te gaan halen voor mijn praktijktoetsen binnenkort, maar weet niet als dat baat!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Antwoorden (3)

Ja hoor. Nam het voor examens en mij hielp het. Ik geef deze tip ook door aan anderen. Een natuurlijk middel, vrij te verkrijgen bij de zelfhulpmiddeltjes bij Kruidvat etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf overtuigen dat het absoluut baat, zal al veel helpen.
In elk geval veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind alleen de valispert extra sterk werken! Er zit iets meer valeriaan in waar je rustig van word.. Bij kruidenwinkeltjes hebben ze vaak ook vaak beter, natuurlijke, tabletten..mij werd daar verteld dat valdispert maar heel minimaal kan werken