H&m kortingscodes?

Wat zijn goede H&m kortingscodes? En is het strafbaar deze te gebruiken of zitten er gevolgen aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (3)

ik weet er nu geen maar ik heb ze wel een paar keer gebruikt ze zijn niet strafbaar MAAR meestal als je ze gebruikt moet je aan minimaal 19 euro in je kledingmandje zitten.
hoop dat je er wat mee kunt.
succes (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de nieuwsbrief van H&M in de mailbox ontvangt, staat hier regelmatig een kortingscode in en speciale acties.
Nee, het is niet strafbaar om deze te gebruiken, het enige gevolg is dat je korting krijgt op je bestelling.
13 jaar geleden
Typ bij google in 'h&m kortingscode' . Dan krijg je er een heleboel, als je een goede site aanklikt.