Hoe kan ik me moeder van neck.nl en marktplaats.nl houden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

beveiligen met een wachtwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk niet.
Wat is het probleem? Denk je dat ze teveel koopt?
In bijzondere gevallen kan iemand als klant geschrapt worden, maar dat zal ze zelf moeten aanvragen - dus het is haar eigen verantwoordelijkheid.
Heb je er met haar over gepraat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ze oud en wijs zat is om te bepalen wat goed en niet goed is. Ik denk dat als het geld op raakt, ze het vanzelf merkt en ermee stopt.
Waarom vind je dit zo vervelend dat ze dit doet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij op de computer wilt, zou je kunnen sparen voor een eigen laptop, een mini laptop heb je al oor 300€, paar maandjes sparen en je hebt er een.
Janjoh, lief dat je er mee bezig bent. Maar je ma is volwassen en ze heeft haar eigen verantwoordelijkheid in deze. Gaat het mis, dan zijn de konsekwenties voor haar. Het moet niet jouw zorg zijn, het gedrag van je moeder. Dat je je bezorgd maakt, dat kan. Maar als zij daar niets mee doet, haar probleem.

Zorg wel dat ze niet bij jouw spaarrekeningen kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is consequenties in plaats van konsekwenties ;).