Als je iets op marktplaats tegen komt en er staat bij de conditie nieuw is het dan echt nieuw of kan het al gebruikt zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.1K

Het beste antwoord

Bij goede duidelijke verkopers wordt ook vermeld dat het een paar keer is gebruikt maar nog zo goed als nieuw is. Sommige mensen omschrijven dat ook als nieuw. Maar je kan inderdaad ook zien hoe lang iemand al actief is op marktplaats! Dat is ook aan te bevelen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, moeilijk te zeggen. De een zegt de waarheid en de ander niet. Soms is het wel gebruikt maar ziet het er nog nieuw uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt geheel af van de betrouwbaarheid van de verkoper. Vaak kan je via 'Hoelang actief op Marktplaats' en 'Bekijk alle advertenties van de verkoper', hierin meer inzicht krijgen. De z.g. 'eendagsvliegen' filter je er daarmee zo uit...