Omdat Japan heel veel energie nodig heeft voor alle fabrieken en moderne technologie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een zeer effectieve manier van stroom produceren. Met relatief wijnig uitstoot (tot het fout gaat). In europa staan er ook een heleboel, alleen frankrijk telt er al zoon 60. En gisteren hebben ze in duitsland besloten om 22 oude kerncetrales uit voorzoorg maar te sluiten. Japan heeft er 18. Japan hewft 127.078.679 inwoners en frankrijk 61.350.009 inwoners. De helft van Japan. Als je per inwoner kijkt valt het aantal reactoren wel me dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Japan heeft verder bijna geen bronnen om energie uit op te wekken, dus het is daar een noodzakelijk kwaad.