Hoe gaat google in zijn werk

Word de informatie weleens opgeschoond?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Google indexeert automatisch webpagina's op het web. Deze worden om de zoveel tijd geupdate. Als je een pagina van het web verwijderd, wordt hij bij google ook verwijderd. Er wordt dus eigenlijk niks opgeschoond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe Google precies werkt is een geheim, maar ze kijken (heb ik ooit gelezen) naar pagina's waar jou zoekwoorden het meest op voorkomen en natuurlijk ook de pagina's die het meest betalen.