Waar kan je je punten bekijken op de ipod?

Soms heb ik geen punten dus geef ik 3 antwoorden voor de 3 punten maar nog kan ik dan geen vraag stellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik gebruik op mijn iPod http://m.goeievraag.nl
Klik onderaan de pagina op je username, dan kom je op je profielpagina terecht met alle statistieken, ook punten.

Als je geen vragen kunt stellen, kan het ook zijn dat je aan het maximum aantal vragen zit voor die dag. Op nivo 1 mag je 5 vragen per dag stellen.
Het kan ook zijn dat je antwoorden niet aan de richtlijnen voldeden en verwijdert zijn, dan raak je de punten weer kwijt.

Toegevoegd na 38 seconden:
Je hebt momenteel 19 punten, genoeg voor een vraag dus. Waarschijnlijk heb je vandaag dan al 5 vragen gesteld. Even geduld hebben dus, morgen kun je weer nieuwe vragen stellen.