Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet Bluetooth op je iPod het niet??!

Mijn bluetooth doet het niet Als iemand mij iets wilt sturen lukt niet hij zoekt wel Maar Er gebeurd niks en Bluetooth staat aan Maar niemand Kan me vinden Ik vind het wel raar?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bluetooth op je iPod is alleen bedoeld voor een draadloze headset aan te sluiten, niet voor bestanden te verzenden. Daarom dat het niet werkt.

Toegevoegd na 49 seconden:
(Wat hier beschreven staat geld grotendeels ook voor iPod)

De iPhone ondersteunt maar een beperkt aantal Bluetooth-protocollen. Daardoor is het niet mogelijk om de iPhone met elk denkbaar ander Bluetooth-apparaat te koppelen. Er zijn drie toepassingen die echter wel worden ondersteund:

* Koppeling met een Bluetooth headset;
* Koppeling met een carkit in de auto;
* Koppeling met een apparaat dat eveneens A2DP ondersteund en waardoor er dus muziek via Bluetooth kan worden afgespeeld.

Wanneer Bluetooth op de iPhone is ingeschakeld herken je dit aan het blauwe Bluetooth-logo. Is Bluetooth uitgeschakeld of doet de headset het niet (bijvoorbeeld omdat de batterij leeg is) dan wordt het Bluetooth-icoon grijs.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Apple heeft bluetooth alleen erop gezet voor een draadloze headset of een toetsenboard etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding