Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel verdient een rij-instructeur in loondienst ongeveer per maand aan de hand van 40 uur per week..??

En is het een leuke baan of een stressvolle baan..?? Ik weet dat dat bij iedereen verschilt maar is het een beetje te doen denken jullie..??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
677

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik hoor bedragen vanaf 1200 tot ca. 1500 euro netto per maand (zie ook mijn reactie trouwens).
En inderdaad een leuke baan want je komt met veel nieuwe (jonge) mensen in contact, bent 'buiten' en 'vrij'. Het grote voordeel ook is dat -als je dat wilt en kunt- je tijdens de avonden en/of in de weekenden kunt werken. Extra uren dus óf als compensatie voor minder uren overdag/doordeweeks; wel afhankelijk of je het zo geregeld krijgt wanneer je in loondienst werkt. Als zelfstandig rijschoolhouder bepaal je dat natuurlijk zelf maar ja: dat geeft ook risico's als ondernemer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding