Omdat de honden geen drugs hoeven te gebruiken om het te kunnen herkennen..

Toegevoegd na 25 seconden:
Als een persoon aan een blokje hasj ruikt is hij/zij ook niet gelijk stoned.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die hoeven alleen maar te ruiken waar zich ergens drugs bevinden.

Ze krijgen het toch zelf niet binnen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wit of bruin (de bekende poedertjes) zitten goed verpakt tijdens het smokkelen dus de hond zal niets opsnuiven van het spul. de geurmoleculen ruikt hij wel maar dit is te weinig om knetters van te worden.

bij weed/hash/skuff hetzelfde verhaal. als de hond geen THC binnenkrijgt raak hij niet stoned. en dus ook niet van paddo's en alle andere (verboden) drugs